مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 14:522023-03-06سياسي

رییس سازمان زندان‎ های کشور: تمام تلاش ما بازسازگاری اجتماعی زندانیان است


برای ما توجه به خانواده زندانیان و کمک مادی و معنوی به آنان اهمیت جدی دارد چرا که قائل به اصل شخصی بودن مجازات هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از میزان، غلامعلی محمدی رییس سازمان زندان‎ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در سفر استانی خود به اصفهان پیش از ظهر امروز، از حوزه قضایی شهر خوانسار بازدید کرد.

وی اظهار کرد: خوانسار مردمی ولایت مدار و دیندار دارد که قطعاً خدمت به این مردمان، نعمت کمی نیست و باید شاکر آن باشیم، سفر استانی رییس قوه قضاییه نیز برای این شهر همراه با خیر و برکت باشد.

محمدی ادامه داد: زندان واقعیت انکارناشدنی و به هرحال تلخی است وگرنه آرزوی همیشگی ما این است که در هیچ شهری مجرم و زندان و زندانی وجود نداشته باشد.

  رییس سازمان زندان‎ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با بیان اینکه هم فقر مادی و هم فقر فکری در جرائم افراد مؤثر است، گفت: برای حل این واقعیت تلخ باید زندانیان را در مسیر اصلاح و تربیت قرار دهیم و تمام تلاش ما باسازگاری دوباره آن‎ها باشد همانطورهم که حرفه آموزی و اشتغال در کنار برنامه های فرهنگی، بستر این فرآیند را تسهیل می سازد.

وی با بیان اینکه برای اجرای اقدامات فرهنگی و اصلاحی و تربیتی در زندان ها باید فضای مناسب را مهیا ساخت، تصریح کرد: برای ما توجه به خانواده زندانیان و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان زندان‎ های کشور: تمام تلاش ما بازسازگاری اجتماعی زندانیان است

رییس سازمان زندان‎ های کشور: تمام تلاش ما بازسازگاری اجتماعی زندانیان است