مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 17:352023-03-06اقتصادي

افزایش ظرفیت قطارها برای نوروز/ احتکار بلیت نداریم!


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بلیت قطار برای عرضه  است و هیچ شرکتی بلیت ها را احتکار نکرده، گفت: تقاضا به نسبت عرضه زیاد است که به دنبال حل مشکلات هستیم و از این رو برای نوروز 1402 ظرفیت ناوگان را در مسیر مشهد 15 درصد و در سایر مسیرها 10 درصد افزایش دادیم.

- وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بلیت قطار برای عرضه  است و هیچ شرکتی بلیت ها را احتکار نکرده، گفت: تقاضا به نسبت عرضه زیاد است که به دنبال حل مشکلات هستیم و از این رو برای نوروز 1402 ظرفیت ناوگان را در مسیر مشهد 15 درصد و در سایر مسیرها 10 درصد افزایش دادیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بندر خشک ریلی تهران با وسعت حدود 55 هکتار در مرکز تقاطع کریدورهای بین المللی و ریلی شرق - غرب و شمال – جنوب در 20 کیلومتری شهر تهران و مجاورت شهرستان اسلامشهر قرار دارد که فاز اول این بندر امروز افتتاح شد.

مهرداد بذرپاش -وزیر راه و شهرسازی- در این مراسم با بیان اینکه افتتاح این طرح موجب اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم برای مردم انقلابی اسلامشهر خواهد شد؛ همکاران گمرگ هم از فردا در این محل حاضر می شوند تا آسان گیری حداکثری تشریفات گمرکی را در دستور کار قرار دهند و بتوانیم یک کار الگو و متفاوت از فعالیت های گمرکی در بحث تشریفات مربوطه داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت قطارها برای نوروز/ احتکار بلیت نداریم!

افزایش ظرفیت قطارها برای نوروز/ احتکار بلیت نداریم!