مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 14:592023-03-14سياسي

ساخت بزرگ ترین بیمارستان کودکان و 40 مجتمع آموزشی به عشق مادر


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: بیمارستان مردانی آذر را در نظر بگیرید، دل می خواهد تا میلیاردها خرج کنی و به نام مادرت یک بیمارستان بسازی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم ظهر امروز در همایش خیرین سلامت استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: نقش زنان خیر کمتر از نقش برادران خیر در حوزه سلامت نیست؛ کما اینکه در حوزه دیگر هم همین است.

وی ادامه داد: به یاد دارم در دوران دفاع مقدس زمانی که در منطقه عملیاتی حضور پیدا میکردیم می گفتند، حاج خانم آمد، ماشین های سنگین باری را پر از وسایل و کمک های مردمی کرده و به منطقه می آوردند و یا پشت جبهه ها را به یاد داریم که این زنان بودند برای پشت جبهه ها اقلام تهیه می کردند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: چند روز پیش کمیته امداد امام(ره) همایشی برگزار کرد که اکثر خیرین استان ما زنانی بودند که اهل آذربایجان و در تهران ساکن هستند و به طور مرتب به کمیته امداد استان کمک می کنند؛ کمک های اینها نیز خیلی کارساز است.

وی به تهیه 313 جهیزیه به نوعروسان از طریق کمیته امداد و خیرین و هیات امنای مسجد امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: این امکانات توسط خواهران انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بزرگ ترین بیمارستان کودکان و 40 مجتمع آموزشی به عشق مادر

ساخت بزرگ ترین بیمارستان کودکان و 40 مجتمع آموزشی به عشق مادر