مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 09:252023-03-12سياسي

فرهنگ سازی اصلی ترین مسأله در جوان سازی جمعیت


حجت الاسلام رضا عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اصلی ترین مساله در این حوزه جوان سازی جمعیت مساله فرهنگی و باز کردن گره ذهنی و ضرورت فرهنگ سازی است.

- حجت الاسلام رضا عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با و براساس مبنا آن چیزی که در حوزه کارشناسی مشخص است آن است که اصلی ترین مساله در این حوزه جوان سازی جمعیت مساله فرهنگی و باز کردن گره ذهنی و ضرورت فرهنگ سازی است که در قانون هم متعدد به آن پرداخته و در بخش های مختلف به آن توجه شده است به گونه ای که دستگاه های فرهنگی را موظف به انجام فعالیت هایی کرده است.

اما متأسفانه این نگاه که در سازمان برنامه و بودجه وجود دارد نمی دانیم بر اساس چه مبنایی و پیش بینی صورت می گیرد.

افرادی آنجا حضور دارند که اساساً به فعالیت های فرهنگی معتقد نیستند و نمی دانیم مبنایی دچار مشکل هستند یا در اقدام و اجرا چنین نگاهی دارند.

وی گفت: ما این دولت را دولت انقلابی، خدمت گذار و معتقد به نظام و مسائل می دانیم بر همین اساس توقع داریم نظامات برنامه و بودجه کشور را طوری سامان دهی کنند که به پیشبرد فعالیت های فرهنگی کمک کند متأسفانه امروز در این عرصه ما دچار مشکلاتی هستیم در سازمان تبلیغات و حوزه هنری در زمینه جوان سازی جمعیت به ساخت فیلم، تولید سریال، تولید مجموعه ای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سازی اصلی ترین مسأله در جوان سازی جمعیت

فرهنگ سازی اصلی ترین مسأله در جوان سازی جمعیت