مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 14:202023-03-06سياسي

توجه رهبر انقلاب به امنیت مردم/ عاملان مسمومیت مجازات شوند


موضع گیری رهبر انقلاب نسبت به مسمومیت دانش آموزان نشان داد که امنیت مردم، سلامت دانش آموزان و دختران جامعه برای عالی ترین مقام جمهوری اسلامی مهم است.

- نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: موضع گیری رهبر انقلاب نسبت به مسمومیت دانش آموزان نشان داد که امنیت مردم، سلامت دانش آموزان و دختران جامعه برای عالی ترین مقام جمهوری اسلامی مهم است.

حجت الاسلام احد آزادی خواه در گفتگو با مبنی بر اینکه موضوع مسمومیت دانش آموزان یک جنایت بزرگ و غیرقابل اغماض است و باید عوامل و مسببین آن به اشد مجازات برسند، اظهار داشت: موضع گیری رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به این موضوع نشان داد که امنیت مردم، سلامت دانش آموزان و دختران جامعه برای عالی ترین مقام جمهوری اسلامی مهم است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب به فکر همه مسائل جامعه هستند، تصریح کرد: اگر چه مسئولان امنیتی، اجتماعی، بهداشتی و آموزشی کشور تاکنون کارهای بزرگی برای مهار این نقشه شوم انجام دادند، اما لازم است تلاش بیشتری کنند تا ریشه و عوامل این جنایت زودتر شناسایی شده و با آنان برخورد قاطع شود.

آزادی خواه بیان کرد: کمیسیون های امنیت ملی، شوراها، بهداشت و درمان و آموزش مجلس در قالب تشکیل کارگروهی ویژه پیگیر موضوع مسمومیت دانش آموزان هستند و ما هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه رهبر انقلاب به امنیت مردم/ عاملان مسمومیت مجازات شوند

توجه رهبر انقلاب به امنیت مردم/ عاملان مسمومیت مجازات شوند