مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اسفند 1401 ساعت 14:202023-03-09سياسي

امر به معروف باید پشتوانه اجرایی داشته باشد


نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار این که امروز در جنگ فرهنگی قرار داریم، گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید پشتوانه اجرایی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با معاون امور استان های ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور اظهار کرد: تحریم نشان از این موضوع دارد که امر به معروف و نهی از منکر کار خودش را درست انجام می دهد و در راه حضرت مهدی (عج) حرکت می کند.

آیت الله محمدی لایینی بر لزوم استفاده درست از ظرفیت گردشگری در فصل بهار تاکید و اضافه کرد: در این فصل حضور گردشگران ایام نوروزی در استان البته به جز گردشگران دریایی فرصتی برای پیشرفت و رشد اقتصادی منطقه است اما نگرانی ما از این است که نتوانیم از این فرصت درست استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به مسائلی که در دیدار اخیر با رییس جمهور مطرح شد، خاطرنشان کرد: اولین مسئله ای که بنده مطرح کردم مسئله فرهنگی بود زیرا باید بپذیریم که امروز در جنگ فرهنگی قرار داریم و این جنگ حتی مهم تر از جنگ اقتصادی است اما جنگ اقتصادی فوریت دارد.

این مسئول خواستار تعامل دستگاه های حوزه فرهنگی با ستاد امر به معروف شد و ادامه داد: همان طوری که در جنگ سخت و نظامی نیروهایی که سلاح به دست دارند می جنگند در جنگ نرم هم باید همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف باید پشتوانه اجرایی داشته باشد

امر به معروف باید پشتوانه اجرایی داشته باشد