مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اسفند 1401 ساعت 13:392023-03-08سياسي

پویش رسانه ای «آیا دوست فرزندت را می شناسی؟»آغاز شد


مدیرکل بهزیستی استان اردبیل، از شروع پویش رسانه ای پیشگیری از اعتیاد در سطح استان، تحت عنوان «آیا دوست فرزندت را می شناسی؟» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حامد رضایی در مراسم رونمایی از پویش آیا دوست فرزندت را می شناسی؟ با اشاره به اینکه حوزه پیشگیری یکی از محوری ترین و حساس ترین حوزه های مردمی درزمینهٔ آگاهی دهی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه در زمینه اعتیاد می باشد، اظهار کرد: حوزه پیشگیری به لحاظ اهمیت و در برگیری بسیاری از مسائل اجتماعی، عهده دار مسئولیت های مهم و مردمی هست و به همین خاطر یاری گرفتن از ظرفیت های مردمی و شرکای اجتماعی دررسیدن به اهداف موردنظر دور از انتظار نیست.

وی در رابطه با آغاز فعالیت پویش رسانه ای در سطح استان گفت: کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد با شعار والد آگاه، فرزند ایمن در راستای پیشگیری از اعتیاد به صورت هم زمان در سطح کشور آغازشده است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل اعلام کرد: این طرح در کلیه مراکز تحت پوشش سازمان بهزیستی (مراکز مثبت زندگی، مراکز مشاوره، ترک اعتیاد)، اماکن عمومی، مراکز بهداشتی و درمانی، بانک ها، دفترخانه ها، ادارات استان و .

عملیاتی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش رسانه ای «آیا دوست فرزندت را می شناسی؟»آغاز شد

پویش رسانه ای «آیا دوست فرزندت را می شناسی؟»آغاز شد