مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 11:202023-03-12پزشكي

کنگره پزشکی مبتنی بر سبک زندگی ادامه پیدا کند


نماینده سازمان جهانی بهداشت (WHO) در ایران ضمن تاکید بر اهمیت ترویج سبک زندگی سالم خواستار تداوم برگزاری کنگره پزشکی مبتنی بر سبک زندگی توسط جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران شد.

- نماینده سازمان جهانی بهداشت (WHO) در ایران ضمن تاکید بر اهمیت ترویج سبک زندگی سالم خواستار تداوم برگزاری کنگره پزشکی مبتنی بر سبک زندگی توسط جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جعفر حسین، نماینده سازمان جهانی بهداشت (WHO) در ایران گفت: سلامت از مقولات و موضوعاتی است که تحت تاثیر رفتارهای روزمره ما قرار می گیرد.

نوع تصمیمات ما مثل نحوه غذا خوردن، خواب، کار تحصیل و … بر روی سلامت تاثیر می گذارد.

برای نمونه رانندگی با سرعت بالاتر از حد مجاز با افزایش میزان خطر تصادفات روبه روست و مصرف سیگار یا قند و شکر ما را مستعد ابتلا به بیماری ها می کند.

او با بیان اینکه این رفتارها خود متاثر از محیط هستند، افزود: فرض کنید چهار نفر از یک گروه پنج نفره، روزانه فعالیت ورزشی دارند و یک محیط ورزشی مناسب در دسترس قرار دارد.

فرد باقی مانده در آن گروه چقدر می تواند مقاومت کند و به دوستان خود ملحق نشود؟ بنابراین وجود محیط مناسب، دسترسی و عوامل موثر بر سبک زندگی سالم بر سلامت ما بسیار اثرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره پزشکی مبتنی بر سبک زندگی ادامه پیدا کند

کنگره پزشکی مبتنی بر سبک زندگی ادامه پیدا کند