مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 11:562023-03-12سياسي

معاون دانشگاه فنی وحرفه ای: در حال پیگیری برای اخذ مجوز جذب هیات علمی جدید هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حسن کی پور، معاون آموزشی دانشگاه های فنی و حرفه ای کل کشور در آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان که با حضور جمعی از مسئولان ، فرهیختگان و اساتید برگزار شد، بیان داشت: مسئولان و کادر دانشگاهی باید شرح وظایف خود را کامل بدانند و به آن عمل کنند.

   وی با اشاره به این مطلب که دانشگاه های فنی و حرفه در کشور دارای پتانسیل های بسیاری هستند، افزود: البته کمبودهایی در دانشگاهها وجود دارد که داریم برای رفع آنها تلاش می کنیم.

معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور از کمبود قریب به چهار هزار هیات علمی در دانشگاه های فنی و حرفه ای خبر داد و اظهار داشت: در حال پیگیری برای گرفتن مجوز جذب هیات علمی در این دانشگاه ها هستیم.

  کی پور توانمندی اساتید هیات های علمی را بسیار مهم دانست و گفت: اقداماتی برای تحقق این مهم در دانشگاه های فنی و حرفه ای صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه اگر امکانات خوبی داشته باشیم اما اساتید توانمندی نداشته باشیم نمی توانیم دانشجوی خلاق تربیت کنیم خواستار کمک اساتید توانمند در زمینه های مختلف برای آموزش به اساتید جدیدالورد شد.

وی با اشاره به این مطلب که در دانشگاهها اساتید باید کار معلمی و استادی را در کنار هم انجام دهند اظهار داشت:اساتید باید نکات کلیدی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دانشگاه فنی وحرفه ای: در حال پیگیری برای اخذ مجوز جذب هیات علمی جدید هستیم

معاون دانشگاه فنی وحرفه ای: در حال پیگیری برای اخذ مجوز جذب هیات علمی جدید هستیم