مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 15:422023-03-13سياسي

تبیین جایگاه هلال احمر در جامعه ضروری است


مدیرکل امور حقوقی جمعیت هلال احمر کشور بر ضرورت تبیین جایگاه هلال احمر در جامعه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی افتخاری بعدازظهر امروز با اشاره به اینکه جایگاه هلال احمر در اذهان مردم است، اظهار کرد: نگاه مردم به این جمعیت نگاه مقدسی است با وجود اینکه جمعیت هلال احمر در جامعه به تکالیف قانونی خود عمل می کند و مردم قدردان و دعاگوی تلاش این جمعیت هستند چرا که این جمعیت همچنان سرمایه اجتماعی خود را در جامعه حفظ کرده است.

وی بر ایجاد خلاقیت در بین این جمعیت تاکید کرد و افزود: راز توسعه و موفقیت در هر مجموعه ای همدلی و وفاق است که من این وفاق و همدلی را در بین همکاران جمعیت هلال احمر استان اردبیل به عینه مشاهده کردم به طوری که انتظار می رود با این نگاه مثبت شاهد حرکت رو به جلو و توسعه جمعیت استان باشیم.

مدیرکل امور حقوقی جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: ما نباید منتطر وقوع اتفاق و حادثه برای نشان دادن اقدامات جمعیت هلال احمر استان باشیم بلکه تلاش و عملکرد و اقدامات انسان دوستانه و مظلومیت این قشر باید انعکاس خوبی در جامعه داشته باشد تا مردم بیش از پیش با اقدامات زیبای این جمعیت آشنا شوند.

افتخاری از رسانه به عنوان قاره ششم نام برد و تاکید کرد: عدم تببین جایگاه هلال احمر باعث قضاوت این جمعیت می شود در حالی که ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین جایگاه هلال احمر در جامعه ضروری است

تبیین جایگاه هلال احمر در جامعه ضروری است