مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اسفند 1401 ساعت 16:052023-03-20سياسي

همدان آمادگی کامل میزبانی از مسافران نوروزی را دارد


آمادگی کامل از میزبانی از مسافران و گردشکران نوروزی را داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در بازدید از دفتر خدمات گردشگری شرکت سیاحتی علیصدر اظهار کرد: کار دفتر خدمات گردشگری شرکت سیاحتی علیصدر، معرفی جاذبه های گردشگری استان و ارائه آدرس آثار تاریخی و تمدنی این حوزه و اطلاعات کافی در مورد مراکز اقامتی به مسافران و گردشگران نوروزی است.

  وی گفت: اپراتورهای مجربی در دفتر خدمات گردشگری شرکت سیاحتی علیصدر به کارگیری شده اند تا اطلاعات کافی از هتل ها، مهمانسراها، مراکز اقامتی بوم گردی، رستوران ها و خانه مسافرهای دارای مجوز را به گردشگران و میهمانان نوروزی ارائه کنند .

استاندار همدان افزود: هریک از یک هزارو 800 اثر تاریخی، تمدنی و طبیعی استان همدان، دارای جاذبه های خاص خود است و بی شک آثاری بی نظیر هستند.

وی گفت: آثار تاریخی و طبیعی زیادی در سطح شهر همدان و سایر شهرهای استان وجود دارند که می تواند مقصد خوبی برای گردشگران در ایام نوروز باشد.

  قاسمی فرزاد تاکید کرد: با انسجام و وحدتی که در استان وجود دارد، استان همدان آمادگی پذیرایی از میهمانان در هر سطحی را دارد.

  وی در ادامه با بیان اینکه برای فرهنگیان، ستاد اسکان در آموزش و پرورش استان راه اندازی شده که در این زمینه مشکل خاصی نیز وجود ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان آمادگی کامل میزبانی از مسافران نوروزی را دارد

همدان آمادگی کامل میزبانی از مسافران نوروزی را دارد