مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 17:402023-03-02سياسي

فرهنگستان علوم خواستار مشخص شدن علل و عوامل حوادث اخیر در مدارس شد


اعضای پیوسته مجمع عمومی فرهنگستان علوم در حاشیه یکصد و سی و سومین جلسه این مجمع به ریاست رضا داوری اردکانی رییس فرهنگستان علوم در بیانیه ای اعلام کردند: - اخبار حوادث تلخی که طی این ایام در مورد مراکز تحصیلی و آموزشی دانش آموزان به ویژه مدارس دخترانه کشورمان به گوش می رسد، در مجمع عمومی فرهنگستان علوم کشور مطرح شد و اعضای مجمع به شدت از آن ابراز نگرانی کردند.

انتظار از مسئولان محترم آن است که با کمال سرعت و دقت، علل و عوامل این حوادث را تحقیق و در مراجع مربوط جهت رفع این پدیده و جلوگیری از تکرار آن اتخاذ تصمیم، اقدام و اطلاع رسانی لازم معمول دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ مجمع عمومی فرهنگستان علوم در بیانیه ای با ابراز نگرانی نسبت به بروز حوادث اخیر در مدارس دخترانه، خواستار مشخص شدن علل و عوامل این حوادث شد.

اعضای پیوسته مجمع عمومی فرهنگستان علوم در حاشیه یکصد و سی و سومین جلسه این مجمع به ریاست دکتر رضا داوری اردکانی رییس فرهنگستان علوم در بیانیه ای اعلام کردند: اخبار حوادث تلخی که طی این ایام در مورد مراکز تحصیلی و آموزشی دانش آموزان به ویژه مدارس دخترانه کشورمان به گوش می رسد، در مجمع عمومی فرهنگستان علوم کشور مطرح شد و اعضای مجمع به شدت از آن ابراز نگرانی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگستان علوم خواستار مشخص شدن علل و عوامل حوادث اخیر در مدارس شد

فرهنگستان علوم خواستار مشخص شدن علل و عوامل حوادث اخیر در مدارس شد