مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 13:552023-03-05اجتماعي

سرنخ هایی از مسمومیت دانش آموزان کرمانشاه به دست آمده است


فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: در ماجرای مسمومیت دانش آموزان کرمانشاهی سرنخ هایی به دست آمده و در حال بررسی موضوع هستیم.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: در ماجرای مسمومیت دانش آموزان کرمانشاهی سرنخ هایی به دست آمده و در حال بررسی موضوع هستیم.

سردار بهمن ریحانی، امروز (14 اسفند) در مجمع عالی سالیانه سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه، با اشاره به اقتدار روزافزون ایران اسلامی در دنیا، گفت: اقتدار ایران اسلامی در حالی دشمنان را نگران کرده که هنوز خیلی از توان نظامی و تجهیزاتی ما رونمایی نشده است.

وی با بیان اینکه ما برای دشمنانمان غیرقابل تحمل شده ایم، لذا آنها از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب دست نخواهند کشید، تاکید کرد: اینکه امروز کشوری مثل روسیه نگاهی به تجهیزات نظامی ما داشته باشد، نشان از اوج اقتدار ما دارد.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: امروز بدون تعارف بیشترین امنیت در مسیر خلیج فارس را کشتی هایی دارند که پرچم ایران را داشته و حتی برخی از کشورهای دیگر هم با پرچم ایران در آب های خلیج فارس تردد می کنند، زیرا ما در جنگ نفتکش ها برتری خود را در خلیج فارس به همگان ثابت کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنخ هایی از مسمومیت دانش آموزان کرمانشاه به دست آمده است

سرنخ هایی از مسمومیت دانش آموزان کرمانشاه به دست آمده است