مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 10:502023-03-14سياسي

اطلاعیه پلیس در آستانه شب چهارشنبه آخر سال/ بازداشتی ها تا 15 فروردین در بازداشت


فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای در خصوص شب چهارشنبه آخر سال تاکید کرد: پلیس در عین حال که با شادی و شادمانی اجتماعی مخالف نیست اما وظیفه ذاتی اش است تا در صورت برهم خوردن نظم و آرامش عمومی وارد میدان شود.

- جی پلاس ، متن اطلاعیه پلیس برای چهارشنبه سوری در پی می آید: شادی و نشاط، نعمتی هایی هستند که پروردگار عالم در وجود انسان ها نهاده تا در کنار دیگر احساسات، بتوانند تعادل درونی، روحی و روانی خود را حفظ و در مسیر تعالی گام بردارند و به واسطه غالب شدن یک حس به سمت نابودی و فنا نروند.

اما بروز و ظهور این احساسات در یک جامعه متمدن همواره باید در چارچوب های اجتماعی تعیین شده باشد تا باعث آزار سایرین نشود و آرامش افراد را بر هم نزند چراکه همه افراد حق زندگی در بستر امنیت و آرامش را دارند.

انسان ها به عنوان موجوداتی اجتماعی به دنبال فرصت هایی برای گردهم آمدن هستند تا احساسات خود را به اشتراک بگذارند و گذران لحظات حیات را برای خود و هم نوعانشان کامرواتر سازند، پرداختن به آیین ها و سنت ها یکی از این فرصت هاست و شب چهارشنبه آخر سال نیز یکی از این سنت ها برای استقبال از سال نو می باشد.

اما متأسفانه طی سال های اخیراجرای این سنت و آیین ایرانی دچار تغییرات زیانباری شده و در این شب، شاهد حوادث تکان دهنده و آسیب های اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه پلیس در آستانه شب چهارشنبه آخر سال/ بازداشتی ها تا 15 فروردین در بازداشت

اطلاعیه پلیس در آستانه شب چهارشنبه آخر سال/ بازداشتی ها تا 15 فروردین در بازداشت