مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اسفند 1401 ساعت 17:552023-03-15اجتماعي

معلمان مدارس غیردولتی کارت «صلاحیت حرفه ای معلمی» دریافت می کنند


رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی بر لزوم گذراندن دوره های آموزشی ویژه معلمان، مدیران، مربیان و سایر کارکنان مدارس غیردولتی تأکید کرد.

- معلمان مدارس غیردولتی کارت صلاحیت حرفه ای معلمی دریافت می کنند رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی بر لزوم گذراندن دوره های آموزشی ویژه معلمان، مدیران، مربیان و سایر کارکنان مدارس غیردولتی تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد محمود زاده در جلسه هم اندیشی با مؤسسان مدارس غیردولتی، گفت: هر معلمی باید دارای صلاحیت های عمومی و دانش تخصصی و حرفه ای باشد و بتواند متناسب با کتاب های درسی، تدریس کند لذا نیاز است که حتما آموزش های لازم را بگذراند.

و به همین منظور بخشنامه ضوابط علمی(صلاحیت و شایستگی عمومی، تخصصی و حرفه ای ) و گزینش نیروی انسانی (معلمان، مدیران، مربیان و سایر کارکنان) مدارس و مراکز غیردولتی و توانمندسازی، آموزش و ارتقای آنان به استانها ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: در این راستا دوره های مختلف متناسب با ساعت آموزشی با سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی هماهنگ شده است تا معلمان مدارس غیردولتی بتوانند از این دوره ها استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان مدارس غیردولتی کارت «صلاحیت حرفه ای معلمی» دریافت می کنند

معلمان مدارس غیردولتی کارت «صلاحیت حرفه ای معلمی» دریافت می کنند