مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 18:052023-03-14اقتصادي

تشدید مجازات اصناف متخلف در ایام پایانی سال


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با توجه به تاکید وزیر صمت و سازمان تعزیرات تشدید مجازات و برخورد با اصناف متخلف در ایام پایانی سال مورد توجه و دقت نظر است.

- رامین صادقی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: دستورالعمل های جدید تشدید برخورد با اصناف متخلف و ثبت جرایم احتمالی آنها به استان ابلاغ شده و در قالب 72 اکیپ نظارتی با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، اصناف، تعزیرات و صنعت، معدن و تجارت تلاش بر این است تا جلوی نابسامانی بازار و تخلفات احتمالی گرفته شود.

وی تصریح کرد: متخلفان نه تنها به اشد مجازات می رسند بلکه در مراحل دوم و تکرار تخلفات خود با پلمب واحد صنفی روبه رو شده و به هیچ وجه مماشاتی را با متخلفان حوزه صنفی نخواهیم داشت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از تأمین کالاهای مورد نیاز مردم به همت جهاد کشاورزی، صمت و حلقه نهایی اصناف با نرخ مصوب خبر داد و گفت: در روزهای پایانی سال به میزان مورد نیاز روغن، برنج، مرغ سفید و قرمز در کنار سایر مایحتاج ضروری مردم با نرخ مصوب عرضه می شود و حتی از طریق نمایشگاه های برپا شده عرضه مستقیم سعی بر این است تا مردم خریدی راحت در روزهای پایانی سال داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید مجازات اصناف متخلف در ایام پایانی سال

تشدید مجازات اصناف متخلف در ایام پایانی سال