مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 10:572023-03-06سياسي

برگزاری اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی در همدان


مدیر سازمان بسیج کارگری سپاه انصارالحسین (ع)همدان از برگزاری اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی در همدان خبرداد.

- مدیر سازمان بسیج کارگری سپاه انصارالحسین (ع)همدان خبرداد برگزاری اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی در همدان ایسنا/همدان مدیر سازمان بسیج کارگری سپاه انصارالحسین (ع)همدان از برگزاری اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی در همدان خبرداد.

ابوالفضل برات زاده دوشنبه 15 اسفند در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: این جشنواره در راستای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی که در سال 92 ابلاغ شد و با هدف تحقق بند 20 این سیاست ها مبنی بر تقویت فرهنگ جهادی و اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به اشخاص دارای خدمات برجسته اجرا خواهد شد.

وی با تأکید براینکه بسیج وسپاه در همه زمینه ها مأموریت دارند، تصریح کرد: بسیج و سپاه هرجا که انقلاب نیاز داشته باشد با استفاده از ظرفیت های مردمی به کمک مجموعه های مرتبط می رود و وظیفه دارد طبق قانون در هر زمینه ای که انقلاب در خطر بیفتد و نیاز به حضور باشد حاضر شوند.

برات زاده با بیان اینکه مهمترین تهدید و چالش جمهوری اسلامی که جزو جنگهای ترکیبی به شمار می رود جنگ اقتصادی است، افزود: دشمن به دنبال این است که با تحریم های ظالمانه و ضعف های اقتصادی موجود در کشور بتواند ضربه ای به انقلاب وارد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی در همدان

برگزاری اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی در همدان