مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 21:002023-03-05سياسي

همت 2 هزار و 200 گروه جهادی در مسیر توسعه اردبیل


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: 2 هزار و 200 گروه جهادی در استان اردبیل در حوزه های مختلف تلاش می کنند تا توسعه و تحول در استان اردبیل رقم بخورد.

- اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: 2 هزار و 200 گروه جهادی در استان اردبیل در حوزه های مختلف تلاش می کنند تا توسعه و تحول در استان اردبیل رقم بخورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر یکشنبه در مراسم تجلیل از خادمان عرصه محرومیت زدایی در سالن ولایت اردبیل اظهار کرد: این گروه جهادی در ابعاد مختلف از کارها و پروژه های عمرانی گرفته تا طرح های بهداشتی، درمانی، تأمین جهیزیه و خدمات عمومی در خدمت روستاییان و ساکنان مناطق محروم هستند تا زمینه و بستر برای کارهای تحولی به وجود آید.

وی تصریح کرد: به همت این گروه های جهادی بیش از یک هزار و 208 پروژه عمرانی و 327 پروژه غیرعمرانی در مناطق مختلف استان اردبیل انجام شده و یا در مرحله اجرا است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در سخت ترین شرایط کمک کرده و زمینه و بستر بهبود بیماران را با راهکارهای مناسب فراهم کنند.

محمدی اصل افزود: در سال آینده نیز به همت این گروه های جهادی، طرح های آبرسانی به روستاها و ساخت مساجد و مدارس در اولویت برنامه ریزی ها قرار گرفته تا بتوانیم زمینه و بستر توسعه متوازن را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همت 2 هزار و 200 گروه جهادی در مسیر توسعه اردبیل

همت 2 هزار و 200 گروه جهادی در مسیر توسعه اردبیل