مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اسفند 1401 ساعت 11:202023-03-18اقتصادي

فرصت های از دست رفته توسعه کردستان با تلاش مضاعف جبران می شود


کردستان به واسطه از دست دادن فرصت های زیاد طی سالیان گذشته نیازمند تلاش مضاعف برای توسعه است که این مسیر باید برای رسیدن به جایگاه مطلوب باید سال به سال با قوت بیشتر طی شود.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: کردستان به واسطه از دست دادن فرصت های زیاد طی سالیان گذشته نیازمند تلاش مضاعف برای توسعه است که این مسیر باید برای رسیدن به جایگاه مطلوب باید سال به سال با قوت بیشتر طی شود.

زارعی کوشا امروز شنبه در جلسه شورای اداری استان کردستان اظهار کرد: اعتبارات عمرانی و تملک دارایی های استان در سال 1400، معادل یک هزار و 667 میلیارد تومان بوده که این میزان در سال 1401 به دو هزار و 30 میلیارد تومان افزایش یافت.

وی افزود: میزان اعتبارات تخصیصی استان در سال 1400 را 681 میلیارد تومان اعلام و عنوان کرد: 80 درصد این اعتبارات به صورت اسناد خزانه بوده و 20 درصد هم به صورت نقد پرداخت شده است.

استاندار کردستان، میزان اعتبار تخصیصی استان در سال جاری را یک هزار و 448 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: 90 درصد این اعتبارات به صورت نقد و 10 درصد آن به صورت اسناد خزانه بوده است.

وی با اشاره به افزایش چند برابری اعتبارات استان طی سال جاری به جز اعتبارات تخصیصی سفر ریاست جمهوری به استان عنوان کرد: سرمایه گذاری ها و پروژه های خوبی در سراسر استان اجرا شده که به توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت های از دست رفته توسعه کردستان با تلاش مضاعف جبران می شود

فرصت های از دست رفته توسعه کردستان با تلاش مضاعف جبران می شود