مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 20:102023-03-13حوادث

کشف 265 هزار مواد محترقه غیر مجاز در خراسان جنوبی


بیرجند_ فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان این که نباید کاری کنیم که چهارشنبه سوری به چهارشنبه سوزی تبدیل شود از کشف بیش از 265 هزار مواد محترقه غیرمجاز در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار ناصر فرشید امروز دوشنبه در نشست خبری گفت: با توجه به هماهنگی های انجام شده خودروها و موتورسیکلت های که در این ایام توقیف شوند، تا پایان تعطیلات نوروز در توقیف باقی خواهند ماند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 265 هزار مواد محترقه غیرمجاز در خراسان جنوبی کشف شده است، افزود: در صورتی که رفتار رانندگان خطر ساز یا سبب ایجاد مزاحمت برای نوامیس باشد، رانندگان مورد نظر دستگیرمی شوند.

وی از تشکیل قرارگاه نوروزی امام علی (ع) با آغاز تعطیلات نوروز در مرکز استان خبر داد و گفت: نمایندگان همه دستگاه های اجرایی استان برای رصد روزانه موضوع های مربوط در این قرارگاه حضور خواهند داشت.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه شعار نوروزی ما نوروزی متفاوت با پلیسی حرفه ای است، اظهار کرد: بیش از چهار میلیارد و 280 میلیون تومان از افراد خراسان جنوبی پیامکی و تلفنی کلاه برداری شده است که همه آنها کشف شده اند.

به گفته سردار فرشید بیش از دوهزار خودروی شوتی حمل سوخت قاچاق را با 600 درصد افزایش در سال جاری توقیف کرده ایم که بیشتر آنها متعلق به خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 265 هزار مواد محترقه غیر مجاز در خراسان جنوبی

کشف 265 هزار مواد محترقه غیر مجاز در خراسان جنوبی