مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اسفند 1401 ساعت 14:212023-03-17اقتصادي

فولاد اکسین در توسعه تجارت خارجی کشور تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی محمدی، مدیرعامل فولاد اکسین در نشست هم اندیشی با مدیران شرکت فولاد اکسین خوزستان که در محل این شرکت برگزار شد اظهار کرد: ماشین آلات و تجهیزات یک صنعت امروز به تنهایی مزیت محسوب نمی شوند؛ بلکه این نیروی انسانی متخصص و ماهر است که زمینه تحولات اساسی و بهره وری در تولید را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی در فولاد اکسین اغلب جوان و دارای تخصص های فنی و مهارتی مهمی هستند افزود: این ویژگی در فولاد اکسین خوزستان زمینه ای را فراهم کرده تا این شرکت با برخورداری از مزیت های رقابتی متعدد، در بین صنایع فولادی کشور مطرح باشد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان عنوان کزد: در حال حاضر این شرکت در منطقه خاورمیانه محصولات کاربردی تولید می کند؛ بنابراین علاوه بر اینکه تنوع بازار فروش باید مورد توجه قرار گیرد می بایست همزمان پروژه های سرمایه گذاری و توسعه ای این شرکت نیز پیگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه به واسطه تولید محصولات کاربردی باید نام فولاد اکسین جهانی شود افزود: باید توجه داشت که همواره تنوع بخشی در تولید محصولات از طریق پروژه های توسعه ای به چشم انداز شناسایی بازارهای صادراتی جدید نیز کمک خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولاد اکسین در توسعه تجارت خارجی کشور تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت

فولاد اکسین در توسعه تجارت خارجی کشور تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت