مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اسفند 1401 ساعت 17:402023-03-09سياسي

حرکت بر مدار قانون جلب رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: حرکت بر مدار قانون و گسترش همکاری ها بر مبنای آن موجب تحقق عدالت و جلب رضایتمندی مردم خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو بعدازظهر پنجشنبه در مراسم هفتادمین سالروز استقلال کانون وکلا و روز وکیل رییس کل دادگستری استان اظهار کرد: حرکت بر مدار قانون و گسترش همکاری ها بر مبنای آن موجب تحقق عدالت و جلب رضایتمندی مردم خواهد شد.

وی با بیان اینکه پویایی و عملکرد کانون وکلا، ارتباط، هماهنگی، هم افزایی و تعامل بین کانون وکلا و مجموعه قضایی استان بسیار مطلوب است، گفت: عدالت محوری و داشتن توانمندی های علمی و بروز کردن دانش حقوقی و قضایی مولفه ای مهم است که می تواند در صدور آرای متقن از سوی قضات مؤثر باشد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: به مقوله ی امنیت، عدل و خصب، اوج تفکر، اندیشه و علم و مبنای قانونگذاری در هر جامعه است که مسلماً بدون توجه به آن عدالت اجتماعی تحقق نمی یابد و اگر حکومتی بخواهد خود را ارزیابی کند بهترین معیار سنجش میزان موفقیت، همان سه شاخص مهم عدالت، امنیت و آسایش است.

حجت الاسلام کثیرلو با اشاره به جایگاه وکلا، آراستگی ظاهر و نیز امانتداری و حفظ اسرار مردم را از دیگر شاخص های وکیل، عنوان کرد و گفت: در حکومت اسلامی رعایت شئونات اسلامی و حفظ ارزش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت بر مدار قانون جلب رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت

حرکت بر مدار قانون جلب رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت