مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 14:352023-03-05سياسي

فیروزی: جهاد دادنشگاهی همگام با تحولات جامعه اثرگذار بوده است


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی همگام با جامعه و تحولات آن بسیار اثرگذار بوده است، گفت: مولود بسیار خوبی از نظام جمهوری اسلامی است.

- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی همگام با جامعه و تحولات آن بسیار اثرگذار بوده است، گفت: مولود بسیار خوبی از نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حجت الله فیروزی در جریان بازدید از نمایشگاه معرفی گزیده ای از دستاوردهای جهاد دانشگاهی که از روز شنبه (13 اسفندماه) در محل نمایشگاه دائمی مجلس شورای اسلامی برگزار شده است، در ارزیابی از دستاوردهای جهاد دانشگاهی بیان کرد: با توجه به اینکه دانشجوی دانشگاه تهران بودم از همان دوران با جهاد دانشگاهی آشنایی داشتم و در ارتباط بودم.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی مولود بسیار خوبی از نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: این نهاد به عنوان یک حلقه مکمل ابتدا در حوزه دانشگاه و امروز با توسعه ای که در حوزه صنعت و تولید پیدا کرده توانسته جایگاه خوبی برای خود ایجاد کند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در عین حال خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی در بسیاری از زمینه ها شاید حرف اول را در کشور و در میان مجموعه هایی که در زمینه تحقیق و توسعه کار می کنند می زند، از جمله سلول در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیروزی: جهاد دادنشگاهی همگام با تحولات جامعه اثرگذار بوده است

فیروزی: جهاد دادنشگاهی همگام با تحولات جامعه اثرگذار بوده است