مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 12:422023-03-04اقتصادي

«دره مودر» اراک مقصد اجرای برنامه های هفته منابع طبیعی


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: دره گردشگری گردو اراک در کشور شناخته شده است، اما تراکم جمعیت در این منطقه باعث شده که تا مسئله پراکنش جمعیت مد نظر قرار گیرد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک عبدالحسین محمدی امروز در نشست خبری به مناسبت هفته منابع طبیعی اظهار کرد: ایران جزو هفت کشور تولیدکننده کربن است، تغییرات اقلیم، افزایش گازهای گلخانه ای، تخریب بی رویه طبیعی و غیرطبیعی جنگل ها و.

باعث شد تا در راستای احیای اکوسیستم طرح کاشت یک میلیارد درخت مد نظر قرار بگیرد.

وی بیان اینکه طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور با هدف افزایش مشارکت مردم برنامه ریزی شده است اظهار کرد: این طرح در استان مرکزی نیز با هدف تولید 16 میلیون درخت در 4 سال اجرایی می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی بیان کرد: به همین منظور و در راستای سرسبزی و آبادانی یک میلیون و 100 هزار اصله نهال همزمان با هفته درختکاری در سطح استان توزیع می شود.

محمدی ادامه داد: دره گردشگری گردو اراک در کشور شناخته شده است، اما تراکم جمعیت در این منطقه باعث شده که تا مسئله پراکنش جمعیت مد نظر قرار گیرد؛ به همین منظور در هفته منابع طبیعی دره مودر اراک مورد توجه قرار گرفت تا از ظرفیت های این مناطق نیز بهره برداری بیشتری انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دره مودر» اراک مقصد اجرای برنامه های هفته منابع طبیعی

«دره مودر» اراک مقصد اجرای برنامه های هفته منابع طبیعی