مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اسفند 1401 ساعت 10:302023-03-19اقتصادي

درخواست کارمندان گوگل برای برخورد بهتر با اخراجی ها


این درخواست پس از آن منتشر شد که شرکت آلفابت در ژانویه اعلام کرد حدود شش درصد از کارکنان خود را به دنبال فشار سرمایه گذاران برای کاهش هزینه در دوران رکود پساکرونایی، - اخراج می کند.

پس از این که گوگل اعلام کرد 12 هزار موقعیت شغلی را حذف می کند، تقریبا 1400 کارمند آلفابت (شرکت مادر گوگل)، با امضای طوماری خواستار برخورد بهتر با کارکنان در طول فرآیند اخراج شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارمندان گوگل در نامه سرگشاده به سوندار پیچای، مدیرعامل این شرکت، مجموعه درخواست هایی را مطرح کردند که شامل توقف استخدام های جدید، درخواست خروج داوطلبانه پیش از اخراج های اجباری و اولویت دادن به کارکنان اخراجی برای موقعیت های شغلی موجود و اجازه دادن به استفاده کارمندان از مرخصی هایشان در مدت برنامه ریزی شده، بود.

کارمندان گوگل همچنین از این شرکت خواستند از اخراج کارمندان کشورهای دیگری که درگیر جنگ یا بحران انسانی هستند مانند اوکراین، اجتناب کند و از افرادی که در معرض از دست دادن ویزای مربوط به اقامت به همراه شغل خود هستند، حمایت بیشتری به عمل آورد.

در این نامه آمده است: پیامدهای تصمیم آلفابت برای کاهش شمار کارمندانش، جهانی است هیچ جا نظر کارکنان به شکل مناسب مورد توجه قرار نگرفته است و می دانیم که به عنوان کارمندان، با همدیگر قوی تر از تنهایی هستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست کارمندان گوگل برای برخورد بهتر با اخراجی ها

درخواست کارمندان گوگل برای برخورد بهتر با اخراجی ها