مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اسفند 1401 ساعت 07:372023-03-03سياسي

خبر خوب / اینجا ایرانه، ایران خودمون!/ پرواز میش مرغ های نادر بر فراز بوکان


حالتان که حتماً خوب خوب است.

مگر می شود شعبان باشد و جمعه و ذکر اللهم عجل لولیک الفرج و حال آدم خوب نباشد؟ تازه وقتی شور و حال روزهای پایانی سال و عطر بهار هم به آن اضافه شود که دیگر نور علی نور است و فقط می ماند شکر خدا و لذت بردن از تمام آنچه خداوند بی منت نثارمان کرده، - گروه خبر خوب: خبرهای خوب ما هیچ وقت تمامی ندارد؛ درست مثل خوبی های همه شما که حواستان به دور و برتان است و در این ایام میانی اسفندماه که همه جا حرف از احسان و نیکوکاری است، بیشتر از همیشه تلاش می کنید برای آنکه دستی بگیرید و سهمی در شاد کردن دل ها داشته باشید.

قطعا برای انفاق و احسان، نیاز نیست گنج قارون داشته باشیم و به قول امروزی ها پولمان از پارو بالا رود، همین که بتوانیم بخشی هرچند کوچک از آنچه خداوند روزی مان کرده را برای نیازمندان کنار بگذاریم کافی است.

اصلا بگذارید با زبان ساده تر بگویم.

همه ما می توانیم با هرآنچه در توانمان است، از یک جفت جوراب گرفته تا یک بسته شکلات و حتی یک بسته حبوبات، شادی را به دیگران هدیه دهیم و خودمان هم حسابی از این خیرخواهی، سرشوق بیاییم.

حالا هم می خواهیم مثل همیشه کمی از خبرهای خوب این سرزمین برایتان بگوییم تا بدانید که خوبی ها تمامی ندارد، درست مثل خوبی ها شما.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب / اینجا ایرانه، ایران خودمون!/ پرواز میش مرغ های نادر بر فراز بوکان

خبر خوب / اینجا ایرانه، ایران خودمون!/ پرواز میش مرغ های نادر بر فراز بوکان