مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 21:052023-03-04سياسي

جذب 1300میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان کمیته امداد خوزستان


امسال از ردیف تبصره 16، یک هزار و 500 میلیارد تومان اعتبارات اشتغال داشتیم که موفق شدیم یک هزار و 300 میلیارد تومان را برای اشتغال مددجویان جذب کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمال شیبه عصر امروز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد به فرمان امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: کمیته امداد حدود 22 روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در 14 اسفند ماه سال 57 به فرمان حضرت امام خمینی (ره) تأسیس شد؛ امام راحل (ره) آنقدر دغدغه محرومان و نیازمندان را داشتند که بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب یکی از مجموعه هایی که دستور تأسیس آن را صادر کردند، کمیته امداد بود و این تنها مجموعه ای بود که ایشان اجازه دادند با نام ایشان باشد و اجازه ندادند اسم مبارکشان روی هیچ مجموعه دیگری گذاشته شود.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان تصریح کرد: توفیق این را داریم که در خوزستان به قریب 300 هزار نفر در قالب 130 هزار خانوار خدمات ارائه دهیم.

وی افزود: محور خدمات کمیته امداد مبتنی بر خانواده است یعنی خدمت و کمک را به سرپرست خانواده می دهیم که به طبع آن تمام اعضای خانواده خدمات دریافت می کنند در صورتی که ممکن است برخی از مجموعه ها حمایت هایشان را به صورت فردی انجام دهند و شخص را تحت پوشش خود بیاورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 1300میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان کمیته امداد خوزستان

جذب 1300میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان کمیته امداد خوزستان