مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اسفند 1401 ساعت 07:502023-03-18سياسي

مساجد سنگری برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان هستند


در شرایط کنونی، مساجد سنگری برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان و تربیت و رشد و تعالی جوانان و نوجوانان و مهمترین راهکار مقابله با آسیب های گریبانگیر جامعه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی جمعه شب در آیین غبارروبی مسجد امام حسین (ع) گناوه به مناسبت دهه تکریم و تعظیم مساجد اظهار داشت: مساجد بهترین و محبوب ترین بقاع الهی و مکان ها است و خداوند برای کسانی که اهل مسجد و در مسجد حضور می یابند درجاتی در دنیا و آخرت عطا می فرماید.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه مسجد مکانی مقدس، انسان ساز و محل ذکر خدا است گفت: جایگاه مسجد و خانه خدا ارزشمند و قابل احترام است ودر آیات و روایات به خصوص برای کسانی که در همسایگی مسجد قرار دارند بسیار سفارش شده است.

وی افزود: دهه آخر ماه شعبان دهه تکریم و تعظیم مساجد نامگذاری شده و فرصت مغتنمی برای آمادگی ورود ماه ضیافت الهی است و مساجد را باید معطر و غبارروبی و مهیا ماه مبارک کرد.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که مساجد سنگر است و باید سنگرها را حفظ کرد ، افزود: امروز دشمنان با جنگ فرهنگی و رسانه ای به دنبال فتح این سنگرها هستند و باید هوشیار و مراقب باشیم و نگذاریم که این سنگرها بدون سرباز شود و دشمنان آنها را فتح کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد سنگری برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان هستند

مساجد سنگری برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان هستند