مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 14:322023-03-06سياسي

زنگ جشن نیکوکاری در تهران به صدا درآمد


در دومین روز از هفته احسان و نیکوکاری زنگ نیکوکاری به صورت همزمان در مدارس استان تهران به صدا در آمد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، مراسم زنگ نیکوکاری امروز پانزدهم اسفندماه با حضور مصطفی خاکسار، قائم مقام کمیته امداد، سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران، گیلاسی، مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد، اصغر باقرزاده، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان در دبیرستان دخترانه شهدای هفتم تیر واقع در منطقه 6 تهران برگزار شد.

در این مراسم مصطفی خاکسار گفت: اگر جامعه ای تصمیم دارد سالم و بالنده بماند باید بر ویژگی های انسانی تکیه کند و توجه به این موضوع جزو وظایف تک تک افراد در اجتماع است.

قائم مقام کمیته امداد با اشاره به نواخته شدن زنگ نیکوکاری در مدارس سراسر کشور، اظهار کرد: برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس موجب می شود که مفاهیمی همچون نوع دوستی و کمک به محرومان به نسل های آینده منتقل شود.

وی با تمجید از تلاش های مسئولان آموزش و پرورش برای توسعه فرهنگ نیکوکاری در میان دانش آموزان، ادامه داد: دشمن تمرکز خود را معطوف به نظام آموزشی ما کرده تا نگذارد مفاهیم انسانی و اسلامی در نسل های جدید رشد کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ جشن نیکوکاری در تهران به صدا درآمد

زنگ جشن نیکوکاری در تهران به صدا درآمد