مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 20:002023-03-04سياسي

گزارش ایسنا از افتتاحیه نمایشگاه گزیده ای از دستاوردهای جهاد دانشگاهی


نمایشگاه «گزیده ای از دستاوردهای شاخص جهاد دانشگاهی» با هدف آشنایی بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دستاوردهای این نهاد برخاسته از انقلاب اسلامی امروز افتتاح شد.

- نمایشگاه گزیده ای از دستاوردهای شاخص جهاد دانشگاهی با هدف آشنایی بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دستاوردهای این نهاد برخاسته از انقلاب اسلامی امروز افتتاح شد.

در این نمایشگاه گزیده ای از دستاوردهای حوزه های مختلف جهاد دانشگاهی به نمایش در می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایشگاه معرفی گزیده ای از دستاوردهای شاخص حوزه های پژوهش و فناوری، آموزش و کارآفرینی تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان و فرهنگی جهاد دانشگاهی، بعد از ظهر امروز (شنبه 13- اسفند ماه) با حضور علیرضا منادی رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، صدیف بدری نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات و محمدرضا دشتی اردکانی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با همراهی حسن مسلمی نایینی رییس جهاد دانشگاهی و معاونان این نهاد به میزبانی مجلس شورای اسلامی و در محل نمایشگاه دائمی مجلس افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این نمایشگاه نمایندگان حاضر در این افتتاحیه با ادای احترام به مقام شامخ شهدای جهاد دانشگاهی به بازدید از ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ایسنا از افتتاحیه نمایشگاه گزیده ای از دستاوردهای جهاد دانشگاهی

گزارش ایسنا از افتتاحیه نمایشگاه گزیده ای از دستاوردهای جهاد دانشگاهی