مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 13:002023-03-11سياسي

خوزستان زیارتگاه مردم شده است/ موضوع سرقت را ویژه پیگیری می کنیم


خوزستان سرزمین خاطره انگیزی شده و ما می بینیم که هم اکنون این سرزمین زیارتگاه مردم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار احمدرضا رادان پیش از ظهر امروز شنبه ضمن دیدار با حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار کرد: توفیقی حاصل شد که به اتفاق سردار کارگر برای سرکشی از محل استقرار کاروان های راهیان نور و بررسی اقدامات همکارانم در فرماندهی انتظامی و مرزبانی در خوزستان حضورداشته باشیم و یاد و خاطره دوران جنگ و دفاع مقدس را در خاطرمان زنده کنیم.

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی یکی از رزمنده ها که بعدها شهید شد، گفت سرزمین خوزستان سرزمین خاطره انگیزی خواهد شد و ما می بینیم که هم اکنون این سرزمین زیارتگاه مردم شده است.

فرمانده انتظامی کل کشور خطاب به نمای نده ولی فقیه در خوزستان گفت: آنچه که شما می توانید به ما کمک کنید این است که دعا کنید در مسیر شهدا قدم برداریم و مسیر خدمتمان به شهادت ختم شود.

وی با اشاره به اینکه سرقت مردم را آزار داده و مطالبه گری آنها را به دنبال داشته است، تاکید کرد: ما بحث سرقت را به صورت ویژه پیگیری می کنیم و در سراسر کشور شروع کرده ایم و قرار شد تا پایان سال جاری و در سال آینده نیز این موضوع را به جد دنبال کنیم؛ همچنین جمع آوری معتادین متجاهر از دیگر برنامه های مهم ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان زیارتگاه مردم شده است/ موضوع سرقت را ویژه پیگیری می کنیم

خوزستان زیارتگاه مردم شده است/ موضوع سرقت را ویژه پیگیری می کنیم