مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 08:202023-03-13سياسي

ارائه 100 خدمت هوشمند/ 4500 ایثارگر گیلانی فاقد مسکن هستند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه 4500 ایثارگر گیلانی فاقد مسکن هستند، گفت: تامین مسکن ایثارگران در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا داوطلب شامگاه یکشنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران، اظهار کرد: یک دهه است که مطالبات ایثارگران در بخش بازنشستگی و کمک هزینه ازدواج فرزندان در گیلان انباشته شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از مطالبات ایثارگران تا پایان سال پرداخت می شود، افزود: سازمان مدیریت برنامه و بودجه روند پرداخت مطالبات ایثارگران را تسهیل ببخشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به اینکه آمادگی پرداخت تسهیلات برای سه دهک اول ایثارگران فراهم است، گفت: با توجه به بالا بودن میانگین سنی جامعه هدف، حقوق و مستمری ها پاسخگوی هزینه های درمانی ایثارگران نیست.

هزینه ها و درآمد ایثارگران در بیشتر موارد هم خوانی ندارد داوطلب با بیان اینکه جامعه ایثارگری باید از دهک بندی خارج شوند، اضافه کرد: هزینه ها و درآمد ایثارگران در بیشتر موارد هم خوانی ندارد و نمی توان این افراد در لیست دهک بندی ها قرار داد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 2 هزار پانصد ایثارگر شاغل در دستگاه ها مشمول تبدیل وضعیت هستند، افزود: از این تعداد فرایند تبدیل وضعیت بیش از 1500 نفر انجام شده و حدود 900 نفر در این فرایند قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 100 خدمت هوشمند/ 4500 ایثارگر گیلانی فاقد مسکن هستند

ارائه 100 خدمت هوشمند/ 4500 ایثارگر گیلانی فاقد مسکن هستند