مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 10:152023-03-13اجتماعي

آبگرفتگی های اهواز نقطه ای اند/ آنچه مهم است مدت ماندگاری آب است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: آنچه امروز در خیابان های اهواز پس از بارش ها مشاهده می شود، ماندآب است که به صورت نقطه ای است و به سرعت حل خواهد شد.

- ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: آنچه امروز در خیابان های اهواز پس از بارش ها مشاهده می شود، ماندآب است که به صورت نقطه ای است و به سرعت حل خواهد شد.

محمد خانچی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت کلانشهر اهواز در بارندگی امروز 22 اسفندماه اظهار کرد: وقتی باران می بارد آب در خیابان خواهد بود اما اینکه این آب تا چه میزان در خیابان باقی بماند مهم است.

وی افزود: زمانی در خیابان های اهواز پس از باران آب حدود یک هفته تا 10 روز در خیابان باقی می ماند و باعث آزار مردم می شد اما اکنون با توجه به اجرای طرح های ضربتی در بحث فاضلاب و دفع آب های سطحی شرایط اهواز بسیار بهتر شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: به صورت کلی آنچه امروز در خیابان های اهواز پس از بارش ها مشاهده می شود ماندآب است که به صورت نقطه ای است و به سرعت حل خواهد شد.

خانچی با اشاره به اینکه طرح جامع فاضلاب اهواز 52 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: اگر این طرح تکمیل شود قطعا پس از بارش ها هیچ مشکلی در اهواز نخواهیم داشت اما اکنون نیز شرایط در مقایسه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبگرفتگی های اهواز نقطه ای اند/ آنچه مهم است مدت ماندگاری آب است

آبگرفتگی های اهواز نقطه ای اند/ آنچه مهم است مدت ماندگاری آب است