مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اسفند 1401 ساعت 10:552023-03-15سياسي

کسب رتبه نخست در جذب دانشجویان بین الملل


کسب رتبه اول در میان دانشگاه های کشور به عنوان دانشگاه پیشرو در عرصه تعاملات بین المللی از جمله دستاوردهای جدید دانشگاه تهران در حوزه بین الملل بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، دکتر مهدی شهبازی در دهمین و آخرین نشست شورای دانشگاه تهران در سال 1401 که با حضور رییس دانشگاه تهران برگزار شد، با اشاره به موفقیت های اخیر دانشگاه تهران در حوزه بین الملل، گفت: کسب رتبه اول دانشگاه تهران در میان دانشگاه های کشور به عنوان دانشگاه پیشرو در عرصه تعاملات بین المللی و همچنین قرارگیری دانشگاه تهران در جایگاه نخست جذب و پرورش دانشجویان بین الملل در بین دانشگاه های وزارت علوم، از جمله دستاوردهای جدید دانشگاه در حوزه بین الملل بود.

مشاور رییس دانشگاه و رییس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران همچنین با اشاره به مصوبه جدید هیات امنای دانشگاه تهران در زمینه راه اندازی شعبه دانشگاه تهران در کشور گرجستان، خاطرنشان کرد: هدف و تمرکز اصلی دانشگاه تهران برای جذب دانشجویان بین الملل، بر روی کشورهای همسایه یعنی کشورهای همسایه، عربی و آسیای میانه قرار دارد.

دکتر سید محمد مرندی معاون بین الملل دانشگاه تهران نیز در نشست شورای دانشگاه اظهار داشت: افزایش پذیرش دانشجویان بین الملل از کشورهای عراق و افغانستان برای ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه نخست در جذب دانشجویان بین الملل

کسب رتبه نخست در جذب دانشجویان بین الملل