مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 11:552023-03-11اقتصادي

فعالیت اداره پست زنجان تا 29 اسفند ماه


رییس اداره امور پستی و بازاریابی اداره کل پست استان زنجان گفت: از مردم استان تقاضا داریم بسته های ارسالی خود را به روزهای آخر سال موکول نکنند.

- ایسنا/زنجان رییس اداره امور پستی و بازاریابی اداره کل پست استان زنجان گفت: از مردم استان تقاضا داریم بسته های ارسالی خود را به روزهای آخر سال موکول نکنند.

حمید کاظمی در گفت وگو با ایسنا، درباره فعالیت اداره کل پست استان زنجان در روزهای آخر سال، اظهار کرد: اداره کل پست استان زنجان تا 29 اسفندماه به فعالیت خود ادامه می دهد و حتی از روزهای دوم و سوم عید نیز مجددا فعالیت خواهد داشت.

وی افزود: در حال حاضر روزانه ارسال بسته داریم و حتی اگر فردی روز 29 اسفند نیز بسته ای تحویل دهد به مرکز تجزیه مبادلات یا استان های دیگر ارسال خواهیم کرد و رسوب نداریم.

این مسئول تصریح کرد: ترافیک در این روزها بالا رفته است، اگر در روزهای گذشته یک کامیون وارده داشتیم در این روزها یک روز در میان سه کامیون وارده وجود دارد البته صادره اداره کل نیز افزایش یافته است.

رییس امور پستی و بازاریابی اداره کل پست استان زنجان، خاطرنشان کرد: از مردم استان تقاضا داریم در صورت وجود بسته ای برای ارسال آن را به روزهای آخر موکول نکنند و اگر می خواهند از توزیع آن مطمئن شوند تا 25 اسفندماه بسته های خود را تحویل اداره پست دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت اداره پست زنجان تا 29 اسفند ماه

فعالیت اداره پست زنجان تا 29 اسفند ماه