مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 11:522023-03-13پزشكي

آمادگی سازمان تدارکات پزشکی برای واردات داروهای حیاتی بیماران


مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر از آمادگی این سازمان برای تامین و واردات هرنوع داروی استراتژیک و حیاتی برای بیماران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، علیرضا عسگری، مدیر عامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر در نشست خبری با اشاره به اهم فعالیت های این سازمان، بیان داشت: در سال جاری این سازمان 130 میلیون عدد قرص، 55 میلیون عدد کپسول و 15 میلیون بطری مایعات دارویی یعنی در مجموع 200 میلیون دارو تولید کرده است.

وی با بیان اینکه در شرکت سها جیسا 200 تن انواع عصاره مایع و خشک گیاهی تولید شده است،گفت: 10 میلیون آنژیوکت و 300 میلیون سرسوزن تولید شده است؛ ضمن اینکه همکاری های خوبی با مراکز دانش بنیان برای بومی سازی اقلام مصرفی تولید شامل فیلترهای مورد استفاده در محصول کنستانتره جامد بیکربنات دیالیز ، الیاف دیالیز صورت گرفته است.

مدیر عامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر از همکاری با مرکز دانش بنیان زیر مجموعه دانشگاه صنعتی شریف در زمینه توسعه کاربرد هوش مصنوعی در مراقبت دیالیز خبر داد و افزود: اجیاد ظرفیت معادل 2000 تخت دیالیز جهت ورود فعال هلال احمر به ارئه خدمات دیالیز  و نوسازی فضای اتاق تمیز جهت انطباق با مقررات داخلی و بین المللی جدید و کاهش مصرف انرژی و کمک به افزایش صادرات از جمله اقدامت در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سازمان تدارکات پزشکی برای واردات داروهای حیاتی بیماران

آمادگی سازمان تدارکات پزشکی برای واردات داروهای حیاتی بیماران