مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اسفند 1401 ساعت 19:152023-03-19سياسي

آغاز به کار قرارگاه نوروزی ابوذر در مازندران


رییس پلیس پیشگیری استان مازندران از آغاز به کار قرارگاه نوروزی ابوذر خبر داد و گفت: کارکنان پلیس پیشگیری همزمان با ایام تعطیلات در راستای تأمین نظم و امنیت در حال آماده باش هستند.

- ایسنا/مازندران رییس پلیس پیشگیری استان مازندران از آغاز به کار قرارگاه نوروزی ابوذر خبر داد و گفت: کارکنان پلیس پیشگیری همزمان با ایام تعطیلات در راستای تأمین نظم و امنیت در حال آماده باش هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، محسن جعفری اظهار کرد: قرارگاه ابوذر به منظور سازماندهی کارکنان پلیس پیشگیری با هدف تأمین نظم و امنیت، ایجاد فضای امن و ارائه خدمات انتظامی به هم وطنان و جلب رضایت مردم و پیشگیری از وقوع جرایم تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه قرارگاه ابوذر دارای 6 کمیته تخصصی بوده، افزود: این قرارگاه در طول نوروز فعال است و نسبت به هدایت ستادی، دریافت و ارسال آمار و عملکرد و اقدامات به صورت دائم، نظارت و بازرسی اقدام خواهد کرد.

رییس پلیس پیشگیری استان مازندران از استقرار ایستگاه های ثابت و سیار پلیس در ایام نوروز خبر داد و گفت: 30 واحد ایستگاه پلیس به منظور تأمین نظم و امنیت در این ایام در نقاط مختلف استان مستقر می شوند.

این مسئول اضافه کرد: روزانه 119 واحد گشت خودرویی و 44 گشت موتوری و همچنین بیش از 80 گشت پیاده در نقاط جرم خیز استان حضور خواهند د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار قرارگاه نوروزی ابوذر در مازندران

آغاز به کار قرارگاه نوروزی ابوذر در مازندران