مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اسفند 1401 ساعت 07:152023-03-16سياسي

از رونمایی فیش حقوقی تا تراکم فروشی برای جذب درآمد


عضو شورای شهر ساری ضمن رونمایی از فیش حقوقی و حکم کارگزینی خود، گفت: من قبل و بعد شورا هیچ تغییری نکردم، هدفم ارائه خدمت باکیفیت به مردم شهر است و کم شدن وابستگی شهرداری ساری به لحاظ درآمدی به ماده 100 است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سید حسن احمدی سقندیکلایی چهارشنبه شب در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه در صحن علنی شورای شهر ساری، هدف از برگزاری این نشست را شفاف سازی عنوان و اظهار کرد: ما به واسطه ورود به شورای شهر در تریبون شیشه ای قرار گرفته ایم و طبیعی است که شبهاتی مطرح شود بر خود لازم می دانم که شبهات را برطرف کنم.

احمدی ضمن رونمایی از فیش حقوقی و حکم کارگزینی خود از سال 1399 تاکنون، خاطرنشان کرد: بعد از مطالعه نامه امیرالمومنین به مالک اشتر تصمیم گرفتم هر چه دارم و ندارم را با سند به نمایش بگذارم تا همه بدانند که من اهل رانت نبوده و نیستم.

رییس کمیسیون حقوقی و برنامه و بودجه شورای شهر ساری با بیان اینکه امروز حتی دوستدارانم مخالف ما شدند، تاکید کرد: از همینجا اعلام می کنم تا مردم بدانند به کسی رای داده اند که تغییری نکرده است.

وی با بیان اینکه هدفم ارائه خدمت باکیفیت به مردم شهر است، گفت: کم شدن وابستگی شهرداری ساری به لحاظ درآمدی به ماده 100 هدف مهمی است که در برنامه دارم و به شدت بر رویش تمرکز کرده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رونمایی فیش حقوقی تا تراکم فروشی برای جذب درآمد

از رونمایی فیش حقوقی تا تراکم فروشی برای جذب درآمد