مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 12:142023-03-06بين الملل

دیپلمات ارشد سنگاپور: «سود صلح» پس از جنگ جهانی دوم تمام شده است


وزیر امور خارجه سنگاپور گفت، رشد هزینه های نظامی از جمله از سوی چین و دیگر کشورهای آسیایی نشان می دهد که «سود صلح» ایجاد شده بعد از جنگ جهانی دوم که باعث رشد اقتصادی جهانی شد، - دیپلمات ارشد سنگاپور: سود صلح پس از جنگ جهانی دوم تمام شده است وزیر امور خارجه سنگاپور گفت، رشد هزینه های نظامی از جمله از سوی چین و دیگر کشورهای آسیایی نشان می دهد که سود صلح ایجاد شده بعد از جنگ جهانی دوم که باعث رشد اقتصادی جهانی شد، تقریبا به سر آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ویویان بالاکریشنان ، وزیر خارجه سنگاپور امروز دوشنبه به شبکه بلومبرگ گفت: هفت، هشت دهه سود صلحی که پس از جنگ جهانی دوم برقرار بود، به پایان رسیده است و شما به معنای واقعی کلمه شاهد افزایش هزینه های نظامی در سراسر جهان خواهید بود.

اشاره این دیپلمات به سودی است که تصور می شد پس از پایان جنگ سرد بر اثر کاهش هزینه های مسابقه تسلیحاتی عاید جامعه جهانی شود.

او افزود: یقیناً در مورد اروپا، آمریکا همچنان بیش از هر طرف دیگری، حتی چندین برابر بیشتر از چین هزینه می کند.

منطقه جنوب شرق آسیا نسبت به چشم انداز وقوع یک درگیری در آسیا حساس تر شده است، به ویژه در بحبوحه رقابت شدید میان آمریکا و چین و اینکه جنگ روسیه در اوکراین مناسبات میان قدرت های جهانی را تیره تر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات ارشد سنگاپور: «سود صلح» پس از جنگ جهانی دوم تمام شده است

دیپلمات ارشد سنگاپور: «سود صلح» پس از جنگ جهانی دوم تمام شده است