مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اسفند 1401 ساعت 22:302023-03-18سياسي

فرهنگ سفره های افطاری ساده ترویج شود


ترویج سنت حسنه فرهنگ سفره های افطاری همراه با قناعت و سادگی توسط مردم در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی شنبه شب در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه با تبریک پیشاپیش عید نوروز و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: تقارن ماه مبارک رمضان، بهار قرآن و عید نوروز، بهار طبیعت می تواند تحولی در انسان ها ایجاد کند و باید همانگونه که خانه تکانی های ظاهری انجام می شود، دل ها را نیز خانه تکانی کرد و حال خود را دگرگون کنیم.

امام جمعه گناوه افزود: این تقارن فرصت بسیار خوب و مغتنمی است که باید از این فرصت نهایت بهره را ببریم.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه با اشاره به اینکه دین مبین اسلام به اهمیت ماه مبارک رمضان و حرمت این ماه تاکید فراوان کرده است افزود: فلسفه وجوب روزه در دین مبین اسلام و ادیان گذشته رسیدن به تقوا است و جامعه ای از دیدگاه اسلام بالنده است که در آن تقوا و حریم الهی رعایت و مقدسات دینی تکریم و تعظیم شود.

استفاده از ظرفیت های دینی برای ایجاد نشاط حجت الاسلام رکنی حسینی افزود: در این ایام که با دهه تکریم مساجد همراه است، مساجد باید محور باشد و جهاد تبیین در مساجد صورت گیرد و از ظرفیت ها و آموزه های دینی برای ترویج نشاط و شادابی در جامعه استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سفره های افطاری ساده ترویج شود

فرهنگ سفره های افطاری ساده ترویج شود