مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اسفند 1401 ساعت 20:502023-03-17حوادث

تصادف منجر به حریق کامیون و پراید در گرگان/2 نفر دچار سوختگی شدند


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از تصادف منجر به حریق یک دستگاه خودرو پراید با کامیون در محور گرگان به کردکوی خبرداد و گفت: - دو سرنشین پراید دچار سوختگی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر موسی الرضا صفری عصر جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: حوالی ساعت 16 طی تماس تلفنی با سامانه 125 یک مورد تصادف منجر به حریق گزارش داده شد که بلافاصله تیم عملیاتی از ایستگاه شماره پنج به محل حادثه در محور گرگان به کردکوی نزدیکی حیدرآباد اعزام شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان افزود: برخورد شدید یک دستگاه خودرو پراید و کامیون در محور اصلی به دلیل نشت بنزین و گازوییل از هر دو خودرو منجر به حریق شد و خوشبختانه قبل از رسیدن تیم عملیاتی به محل حادثه سرنشینان خودرو توسط مردم از لاشه خودرو خارج شده بودند.

وی ادامه داد: با حضور تیم عملیاتی در محل حادثه حریق مهار و دو سرنشین پراید که دچار مصدومیت و سوختگی شده بودند بوسیله عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی از شهروندان درخواست کرد: با توجه به فرارسیدن ایام نوروز و مسافرت های نوروزی و به دلیل شلوغی و ترافیک جاده ها بخصوص جاده های بین شهری که تردد با سرعت های بالا انجام می شودد حتماً شهروندان نکات ایمنی را رعایت کرده تا دیگر شاهد بروز اینگونه حوادث نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف منجر به حریق کامیون و پراید در گرگان/2 نفر دچار سوختگی شدند

تصادف منجر به حریق کامیون و پراید در گرگان/2 نفر دچار سوختگی شدند