مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 17:252023-03-04سياسي

فعالیت 400 گروه تبیینی در آموزش و پرورش مازندران


این مسئول با اشاره به تاکیدات رهبری در خصوص جهاد تبیین، گفت: حدود 400 گروه تبیینی در آموزش و پرورش فعال شدند و این موضوع توسط عوامل مدرسه رصد می شود.

- ایسنا/مازندران این مسئول با اشاره به تاکیدات رهبری در خصوص جهاد تبیین، گفت: حدود 400 گروه تبیینی در آموزش و پرورش فعال شدند و این موضوع توسط عوامل مدرسه رصد می شود.

حسین کمالی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه که به مناسبت همچنین به رسالت سنگینِ کار پرورشی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش یکی از ارکان تحقق تربیت اسلامی است اما لازم است دستگاه های دیگر در کنار آموزش و پرورش باشند و بخشی از این وظیفه مهم را برعهده بگیرند.

وی به جنگ ترکیبی و پیچیده ای که دشمن در کشور اجرا کرده است، اشاره کرد و یادآور شد: کارکردن در میانه جنگ شناختی دشمن که باور جوانان و دانش آموزان را هدف گرفت دشوار است اما توجه ما در این مسیر مقدس، اجرای منویات رهبری و بندهای سند تحول بنیادین و همچنین دستورالعمل های آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، نظام تعلیم و تربیت را یکی از ارکان جبهه فرهنگی دانست و اظهار کرد: جنس برنامه ها و ابزارهای ما فرهنگی و تربیتی است و هفته امور تربیتی فرصتی ارزشمند برای این بخش از ماموریت های دستگاه تعلیم و تربیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 400 گروه تبیینی در آموزش و پرورش مازندران

فعالیت 400 گروه تبیینی در آموزش و پرورش مازندران