مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اسفند 1401 ساعت 16:102023-03-20اقتصادي

زنجان آماده میزبانی از گردشگران نوروزی


شهر زنجان این روزها خود را مهیای میزبانی از گردشگران و مسافران نوروزی کرده و مسئولان نیز به اشکال مختلف در تلاش هستند تا کاری سازنده در راستای رونق صنعت گردشگری انجام دهند.

- خبرگزاری مهر -گروه استانها: اگر ایران گردی را در زمره برنامه های تان قرار داده باشید، بی آنکه به چرایی ماجرا فکر کنید، عناوین مختلف از شهره شهرهای ایران از ذهن تان عبور می کند.

زنجان یکی از شهرهایی است که در ایام نوروز میزبان گردشگران و مسافرانی است که یا این شهر را به عنوان مقصد گردشگری و یا آن را به عنوان شهر گذار انتخاب می کنند و همین مسئله باعث شده است تا از آن به عنوان میزبان مهربان یاد کنند.

زنجان از دیرباز محل عبور کاروان های تجاری بوده و امروز مسئولان این شهر در تلاش هستند تا با ایجاد زیرساخت های گردشگری و اهتمام به حفظ و نگه داشت آنچه که از دیرباز نگین گردشگری این شهر بوده، مسافران نوروزی را به ماندگاری در این خطه از ایران اسلامی ترغیب کنند، از اینرو آمار حاکی از آن است که طی سال های اخیر وضعیت گردشگری این شهر نسبت به ادوار گذشته ارتقا یافته است.

وجود ابنیه تاریخی، اماکن دیدنی، صنایع دستی منحصر به فرد و از همه مهم تر مردم مهمان نواز که باعث شده از زنجان به عنوان میزبان مهربان یاد شود، جملگی دست به دست هم داده تا این شهر در طول اجرای طرح نوروزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان آماده میزبانی از گردشگران نوروزی

زنجان آماده میزبانی از گردشگران نوروزی