مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اسفند 1401 ساعت 08:302023-03-15اقتصادي

پرداخت 157 میلیارد تومان به بیماران خاص و صعب العلاج گیلان


مدیرکل بیمه سلامت گیلان از پرداخت 157 میلیارد تومان به بیماران خاص و صعب العلاج خبر داد و گفت: این مبلغ از ابتدای سال تاکنون از سهم صندوق به مؤسسات طرف قرارداد پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود عاطف راد شامگاه سه شنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران، اظهار کرد: بیش از 37 هزار نشان برای 31 هزار بیمار مشمول این صندوق در استان گیلان فعال شده است.

وی با بیان اینکه سه گروه خدمتی برای بیماران خاص و صعب العلاج در نظر گرفته شده است، افزود: پرداخت بر هزینه های مازاد بر بیمه پایه و تکمیلی شامل 107 بیماری می باشد.

مدیرکل بیمه سلامت گیلان، نشان دار شدن و تقویم بسته های خدمتی را جزو گروه دوم خدمتی دانست و بیان کرد: در این گروه به جای پرداخت مستقیم، بسته های حمایتی و خدماتی به افراد ارائه می شود و 44 بیماری را پوشش می دهد.

عاطف راد با بیان اینکه انواع بیماری های خاص در زمره گروه سوم خدمات قرار گرفته است، افزود: ارائه تسهیلات وام قرض الحسنه به بیماران جزو گروه سوم بسته های حمایتی است.

وی با اشاره به هماهنگی تنگاتنگ بیمه سلامت با دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ادامه داد: شرایط برای ارائه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به سقف 50 میلیون تومان، به افراد دارای بیماری خاص و حتی زوجین نابارور فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 157 میلیارد تومان به بیماران خاص و صعب العلاج گیلان

پرداخت 157 میلیارد تومان به بیماران خاص و صعب العلاج گیلان