مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 20:452023-03-14سياسي

بازی نکردن در پازل دشمن جهاد اکبر و مجاهدت برای خدا است


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: امروز بازی نکردن در پازل دشمن جهاد اکبر و مجاهدت برای خدا و از ارزش های اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، سردار مرتضی کشکولی عصر امروز در یادواره سرداران و 336 شهید پل دختر در سالن 9 دی سپاه ناحیه شهرستان اظهار کرد: دشمن در جنگ ترکیبی اخیر برخی افراد را که آگاهی کاملی نداشتند جمع کرد و در شهر و روستا و هر خانه از طریق فضای مجازی با تحریف و وارونه جلوه دادن حقایق لشکر نادانان ایجاد کرد که باید با جهاد تبیین، بیان واقعیت ها و آگاهی بخشی ماهیت انقلاب را بشناسانیم.

وی به جایگاه و فرهنگ قرآنی شهید و شهادت اشاره کرد و افزود: آیات و روایات زیادی در این زمینه وجود دارد، به گونه ای که در قرآن کریم خداوند می فرماید از مومنان جان و مالشان را به بهای بهشت خریده است و در جای دیگر بیان نمودند هرگز مپندار کسانی که در راه خدا کشته شده مرده اند، بلکه زنده اند و در نزد پروردگارشان روزی دارند .

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به روایتی ازپیامبر (ص) اشاره کرد وگفت: هیچ کس نیست پس از مرگ از خیر بهره مند شود و در عین حال علاقه مند به برگشتن دنیا باشد مگر شهید چرا که فضیلت شهادت را می داند و آرزو می کند به دنیا برگردد و بار دیگر در راه خدا کشته شود و این منحصر به فرد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی نکردن در پازل دشمن جهاد اکبر و مجاهدت برای خدا است

بازی نکردن در پازل دشمن جهاد اکبر و مجاهدت برای خدا است