مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اسفند 1401 ساعت 13:452023-03-15دانش

کپسول «دراگون» با محموله میوه و پنیر به «ایستگاه فضایی بین المللی» رفت


شرکت «اسپیس ایکس» در یک ماموریت جدید برای ناسا، کپسول «دراگون» را همراه با میوه ها و پنیرهای گوناگون به «ایستگاه فضایی بین المللی» پرتاب کرد.

- کپسول دراگون با محموله میوه و پنیر به ایستگاه فضایی بین المللی رفت شرکت اسپیس ایکس در یک ماموریت جدید برای ناسا، کپسول دراگون را همراه با میوه ها و پنیرهای گوناگون به ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، یک کپسول دراگون (Dragon) دیگر در راه ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) است.

شرکت اسپیس ایکس (SpaceX) بیست و هفتمین ماموریت قراردادی خود برای ناسا را در روز سه شنبه 14 مارس پرتاب کرد و یک کپسول رباتیک دراگون را در ساعت 8:30 شب به وقت منطقه زمانی شرقی(4 بامداد چهارشنبه)، از پایگاه نیروی هوایی کیپ کاناورال (CCSFS) در فلوریدا به آسمان فرستاد.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، دراگون فردا(پنجشنبه 16 مارس) ساعت 7:52 صبح به وقت منطقه زمانی شرقی(15:22 به وقت تهران) به ایستگاه فضایی بین المللی می رسد.

ماموریت تازه پرتاب شده موسوم به CRS-27 ، سومین ماموریت برای این کپسول ویژه دراگون و هفتمین ماموریت برای مرحله نخست موشک فالکون9 (Falcon 9) بود که آن را به مدار برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کپسول «دراگون» با محموله میوه و پنیر به «ایستگاه فضایی بین المللی» رفت

کپسول «دراگون» با محموله میوه و پنیر به «ایستگاه فضایی بین المللی» رفت