مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 11:452023-03-05اقتصادي

موزه نهاوند نیازمند اعتبارات ملی


سه دانگ خانه قدیمی صمصام قبلاً از مالک خریداری شده، اما اعتبارات استانی پاسخگوی تملک بنا نیست و پیشنهاد خریداری بخش باقیمانده از اعتبار ملی شده است.

- محمد احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه برای تملک سه دانگ باقیمانده بنا به اعتبار زیادی با توجه به پیشنهاد مالک نیاز است افزود: با توجه به اعتبارات سال 1400 توانستیم سه دانگ از بنا را خریداری کنیم.

وی افزود: برای خرید سه دانگ دیگر مالک تصمیم دارد هر سه دانگ را یکجا به فروش برساند و به گفته مالک به طور کامل پول آن را می خواهد و چون مبلغ آن را بالا گفته ما باز پیگیر هستیم که بتوانیم سه دانگ دیگر را خریداری و کامل تملک کنیم.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه به محض تخصیص اعتبار و تملک خانه تاریخی صمصام درخواست موزه را صادر می کنیم گفت: با توجه به سفر وزیر میراث فرهنگی به شهرستان نهاوند، قول هایی که وزیر دادند اکثراً در حال پیگیری است، تسهیلات منطقه دو خواهران، ثبت خانه فاطمی، موزه و خانه صمصام، زمین پشت مسجد دوخواهران تمامی این موارد با توجه به سفر وزیر به شهرستان، مکاتبات آن انجام شده است و در حال پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه نهاوند نیازمند اعتبارات ملی

موزه نهاوند نیازمند اعتبارات ملی