مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 15:352023-03-04ورزشي

وزیر ورزش و جوانان از بیمارستان مرخص شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با اعلام وزارت ورزش و جوانان، دکتر حسین صمدی نیا با تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع)، از ترخیص وزیر ورزش و جوانان با «حال عمومی خوب» از بیمارستان خبر داد.

- رییس بیمارستان محل معالجه وزیر ورزش و جوانان از ترخیص سیدحمید سجادی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با اعلام وزارت ورزش و جوانان، دکتر حسین صمدی نیا با تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع)، از ترخیص وزیر ورزش و جوانان با حال عمومی خوب از بیمارستان خبر داد.

*عیادت سفیر قطر در ایران از وزیر ورزش وجوانانپیش از ظهر امروز محمد بن حمد الهاجری سفیر قطر در جمهوری اسلامی ایران در بیمارستان محل درمان سجادی حضور یافت و برای وی آرزوی صحت و سلامتی کرد.

وی گفت: خبر حادثه سقوط بالگرد حامل شما و همکارانتان بسیار تاثر برانگیز بود، اما بسیار خوشحال هستم که هم اکنون در شرایط جسمانی خوبی قرار دارید.

محمدبن حمدالهاجری در این دیدار سلام وزیر ورزش وجوانان قطر را به سجادی ابلاغ و بیان کرد: صلاح بن غانم علی جویای احوال شما هستند و ضمن ابراز تاسف از حادثه پیش آمده، امیدوارند هر چه سریعتر بهبودی حاصل شود و جنابعالی مجددبه عرصه فعالیت در ورزش و جوانان بازگردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ورزش و جوانان از بیمارستان مرخص شد

وزیر ورزش و جوانان از بیمارستان مرخص شد