مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 11:302023-03-13سياسي

با شماره های ناشناس خارجی تماس نگیرید


در صورتی که قربانی به برقراری تماس مجدد (Call Back) با مهاجم اقدام کند، یک پیام ضبط شده برای وی پخش شده و بدون اینکه فرد متوجه باشد درگیر قبوض بالا می شود؛ - در صورتی که قربانی به برقراری تماس مجدد (Call Back) با مهاجم اقدام کند، یک پیام ضبط شده برای وی پخش شده و بدون اینکه فرد متوجه باشد درگیر قبوض بالا می شود؛ اغلب مهاجمان سعی می کنند با طرح موضوعات جذاب مانند برنده شدن مشتری در لاتاری و .

قربانی را جهت صحبت بیش تر ترغیب و هزینه بیش تری را به وی تحمیل کنند.

شاید ندانید که اگر تا به حال از شماره ای بین المللی ناشناس با شما تماس گرفته شده، ممکن است این تماس یک کلاهبرداری باشد که به آن Wangiri Fraud یا نوعی از کلاهبرداری که می تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد، می گویند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی سال های گذشته مشکلی تحت عنوان Wangiri Fraud یا Wangiri Scam برای اپراتور ها به وجود آمده که در آن مهاجم یکسری شماره های ویژه یا پرمیوم (premium) تهیه می کند و از آن ها بصورت رندوم به شماره های سراسر دنیا تماس هایی را برقرار و بلافاصله قطع می کنند تا یک تماس از دست رفته (Missed Call) در گوشی قربانی مشاهده شود.

  روش این کلاهبرداری اینگونه است که کلاهبرداران ابتدا یک تماس کوتاه با مشترک برقرار کرده و به سرعت قطع می کنند، اما تعداد زیادی از مشترکان تلفن همراه عادت دارند پس از ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با شماره های ناشناس خارجی تماس نگیرید

با شماره های ناشناس خارجی تماس نگیرید