مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اسفند 1401 ساعت 15:352023-03-19سياسي

تصادفات یکی از چالش های جدی استان سمنان است


سمنان_ استاندار سمنان بابیان اینکه تصادفات یکی از چالش های جدی استان سمنان است، گفت: حل برخی از مشکلات در سطح ملی باید پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا هاشمی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه کمبود آب، عدم رشد جمعیت و جوانی جمعیت و تصادفات در راه های استان سه چالش جدی و اساسی در استان سمنان است، ابراز داشت: حل این مشکلات باید در سطح ملی نیز مَد نظر و توجه قرار گیرد.

وی ضمن بیان اینکه در دولت سیزدهم اقدامات بسیار مطلوب و ارزنده ای در راستای ارتقای استان و گره گشایی از مشکلات مردم به انجام رسیده است، ابراز داشت: در برخی از حوزه های مختلف استان سمنان در رتبه های برتر کشوری می درخشد.

استاندار سمنان بابیان اینکه اقدامات و دستاوردهای خوبی طی دولت سیزدهم نصیب مردم استان سمنان شده است، ابراز داشت: ثبت کمترین نرخ بیکاری، بازگشت بالغ بر 80 واحد تولیدی صد در صد راکد، جذب 100 درصدی اعتبارات سفر رییس جمهور و سایر حوزه ها، بهره برداری از پروژه هایی که بیش از 16 سال بلاتکلیف بود و پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی از مهمترین این دستاوردها را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادفات یکی از چالش های جدی استان سمنان است

تصادفات یکی از چالش های جدی استان سمنان است